Kneetard

Alltså jag blir helt galen. Imorrn har en vecka gått och mina dagar ser ut som följande: vakna, ligga kvar och kolla på tv, kriga mig ner, inte orka stå för att benet värker, sätter mig i fåtöljen (typ enda stället man kan sitta utan att få ont), vänta tills nån kommer hem som kan räcka mig lite mat och kylpåse till knät, reser mig upp därifrån runt kl 20 (om det inte är film som pappa laddat ner), sätter mig ett tag i köket för att "byta miljö", förflyttar mig tillbaka till fåtöljen för kvällstv'n (som är repris från dagtv'n eller tvärtom) och går upp runt midnatt för att ligga i sängen och kolla på tv tills jag somnar.

Jag dör vad tråkigt detta liv är. Om jag inte hade duschat och åkt och ätit kinamat i måndags hade jag väl varit ännu mer galen nu. Jag kan alla reklamer på tv i detalj och jag följer serier ingen människa borde följa. Jag anar i alla fall min knäskål där i svullnaden så det är framsteg. Jag tog bort och böt plåster idag så lite fräschare känner jag mig. Lagt ner mina smärtstillande så måste sitta ner för annars dör mitt smalben/benhinna (?). Fan vad ont det trycket gör när man står upp. Imorrn ska jag ut i världen, till sjukgymnasten i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0