Piggare!

Lite piggare är jag nu i alla fall! Råkade somna efter jobbet igår så lite piggare var jag för lite middag på Fridays. Älskar det stället så jäävla mycket, drack en helt underbar blueberry cheesecake milkshake och åt såklart min favvoburgare till middag. Skippade utgång och åkte hem - utan musik. Så jävla tråkigt. Fick lov att granska alla utgångsmänniskor som precis kommit in till stan, eller ja, skorna brukar jag titta på. Vissa måste ju varit blinda när dom köpte skor...

Och just det!! Säger en sak som hände på jobbet igår; självmordsförsök. Jättehemskt. Hur som, orkade inte tvätta håret igår så lockade det lite med plattång. Så jävla ovant på alltid-rakt-hår-tjejen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0