Skolaggro

Nu när jag är inne på hur jävla blek jag är så lääängtar jag bort till sol och värme!!! Längtar till Florida och VM (även fast jag inte kommer hinna schteka på nånting där med tanke på allt som ska hinnas med) och längtar till den framtida Turkiet-resan jag och brudarna ska iväg på i zwei veckor. DÄR ska jag steka på så det är galet. Har dessutom uppfattat det som att man blir skitbrun där borta, like.

Nåväl. Idag var det så sjukt med kött på träningen, mums. När jag kom hem tänkte jag kolla igenom det jag behövde ta igen i pluggandet och det visade sig vara nästan ingenting förutom två pyttekapitel i boken och några artiklar. Varför? Jo, för att läraren för denna delkurs har bara gjort kaos av allting. HATAAAR. Hon har alltså, 2 veckor innan tentan, fortfarande inga exakta läsanvisningar för att "hon hinner inte, det kommer snarast". Jag har inte tid varje dag att plugga så jag vill veta nu nu nu. CP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0