Sunday morning

Vet inte hur, men jag somnade fort som fan när jag lade mig i sängen igår. Vaknade sju imorse med datorn i knät och lampan tänd. Eftersom jag nästan va pigg då jag somnade fett tidigt funderade jag på att gå upp, men sov hellre ut. Ställde klockan på tio men sov vidare till elva. Kom på att man ställer fram klockan en timme och helt plötsligt var jag inte alls tidigt ute. Det sög.

Min förkylning är fortfarande bajs. Den blir bara mer och mer lagrad inuti mig (om ni förstår vad jag menar, hö hö!). Har ju inte direkt tid med supervila heller. Drar nog en sväng förbi centrum innan dubbelträningen idag i alla fall, få inspiration till hur jag kan göra om kläder jag redan har, kommer säkert gå fett bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0