Söta katter och äckligt knä

Idag var mina katter duktiga och lyssnade fett noga. Slutspurten till RM gör nog susen. Kan nog bero på att vi haft svartis helt för oss själva också, lite stolt blir man över deras utveckling. Sen vet jag fan inte hur, eftersom jag håller på att bli sjukt krallig och kontrollerad (säger vi), men mitt knä gick ur led så jag låg och dog under örnarnas träning. Booo that sucks. Fatta hur sjukt taggad jag blev på operation! Hatar ljudet man hör när knät hoppar, ett riktigt hårt KLICK samtidigt som hela benet viks på mitten. FAN vad jag hatar det. Vill bara spy när det händer. Men aldrig mer, det är ett löfte! 9 juni är efterlängtat. Sa jag förresten att jag skulle jobbat extra imorrn också? Det blir fan inte av nu, har tur om jag kan gå normalt tills på lördag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0